۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

پوشش خارجی کانکس

پوشش خارجی کانکس

پوشش خارجی کانکس

مشاهده عکس بزرگتر

توضيح فارسي:

کانکس ها و کاروان های تولیدی شرکت اسکان سپهر در دو نوع ثابت و سیار و در ابعاد و اندازه های مختلف و بنا به سفارشات مشتریان گرامی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد تحت نظارت واحد کنترل کیفیت تولید می گردد.

کانکس فوق با ویژگی کاربری اداری در بندرعباس مستقر می باشد.

مشخصات فنی:



1)شاسی کف : از تیرآهن های نمره 14 ، 16 و 18 ذوب آهن اصفهان در طرحهای اسکی و دورکلاف در دو ردیف طولی و ناودانی نمره 12 بصورت عرضی.
2)اسکلت : استراکچر از پروفیل80*40 و 40*40 سنگین 15 کیلوئی صادراتی ساوه با ضخامت 2 میلی متـر و 4 ردیف پروفیل کشـی در بدنـه به همـراه لچکی و بادبنـد در شاسی با جوشهای ممتد در چندین نقطـه با الکتـرود حرفه ای آما به فواصـل cm 5 بـا اجـرای ضـدزنـگ زینکرومـات به ضخامت 80 میکرون و مینیمم اندازه قید ها (cm 57) در پروفیل های کف برای جلوگیری از ایجاد صدا و لرزش کف.
3)ورق بدنه و سقف : ورق بدنه از گالوانیزه فُرم دار 5/ 0 درجـه یـک به صـورت شـادولاین و گام دار با پرچـهای فـولادی و ورق سقف از گالوانیزه 5 /0 ساده به صورت دوشیب عرضی با ایزوگام فویل دار زرورقی و آب بندی درزهای overlab سقف و مستور کردن ورقهای دیوارپوش بدنه و سقف با تسمه نمره 5/2 جهت عدم نفوذ باد به زیر ورقها برای جلوگیری از کنده شدن آنها.
4)عایق :پوشش از جنس پلی استایرن 4 سانتی ضد حریق LG کره با دانسیته بالا( ضد سرما و گرما) .
5) پوشش داخلی : با دیوار پوش (P.V.C) طرح چوب درجه یک بدون پوشش لمینت و تخته کوبی چندلائی 9 میل بدنه و سقف جهت استحکام و نصب تخته های زیر دیوارپوش با منگنه های بادی جهت جلوگیری از تابیدن دستگاه.
6)درب و پنجره ها: دربها از جنس آلومینیوم درجه یک رنگ استاتیک و پنجره ها از جنس آلومینیوم کشوئی درجه یک به سایز 77×120 با رنگ استاتیک به همراه توری و شیشه های 4 میل رفلکس رنگی و آبچکان بالای درب و پنجره ها جهت جلوگیری از نفوذ باران به داخل کانکس.
* تعداد پنجره ها در کانکسهای به طول6 متری شامل 2 پنجره سایز 120 و درکانکسهای به طول 12 متری شامل 4 پنجره سایز 120 *
7)تخته کف وکفپوش :تخـته کف ازجـنس M.D.F کاسپین 16 میل درجه یک و کفپوش ازجنس مشمع پشت گونی درجه یک.
8)هوک : در بالای سقف با 4 قلاب میلگردی جهت سهولت در بارگیری با قدرت تحمل بار به وزن 10 تن در ارتفاع و 4 قلاب در کف روی شاسی جهت مهار کانکس بر روی تریلی به لحاظ ثابت بودن بار در طول مسیر.
9)پرچ :تمامی اتصالات بدنه و سقف با استفاده از پرچ های سر پهن فولادی نمره 8 ، 18 ، 21 ، 25 ،35 (ایران پرچ) وپرچ کردن کلیه درزهای کار با تسمه کشی و نبشی .
10) سیستم روشنایی : با نصب کلید و پریز درجه یک برق و تلفن داخل داکتهای p.v.c ، مهتابی دوبل ، چراغ تونلی بالای درب ورودی و سیم کشی استاندارد با کابل 5/1*2 مجهز به کلید مینیاتوری (فیوز اصلی) مورد تائید واحد کنترل کیفیت .
11) سرویس های بهداشتی و آبدارخانه :در کانکس های سرویس دار بدنه داخلی سرویس ها از P.V.C سفید رنگ طرح سرامیک و کف سرویس ها از فایبرگلاس یک تکه کاملاً ایـزوله و آب بندی شده توسط چسب آکواریوم و متعلقات از نوع چینی شامل (توالت ایرانی وفرنگی با روشوئی ) و لوله کشی P.V.Cدرجه یک وآبدارخانه شامل(سینک ظرف شوئی وآبچـکان ،کابینت بالا و پائین فلزی طرح چوب) به همراه لوله کشی وشیرآلات درجه یک، فن تهویه و دریچه آلومینیومی 30*30 جهت تهویه داخل سرویسها و کف راهرو در سرویسهای بهداشتی چند چشمه از آلومینیوم آجدار 5/1 میل .
12)چرخدار کردن : به صورت تک محور یا دو محور با شاسی و مالبند گردون و 4 چرخ پیکانی ساده .
13)رنگ:رنگ آمیزی و زیبائی کانکس با بهترین ترکیب و تنوع رنگهای روغنی سریع خشک به ضخامت 80 میکرون طبق سلیقه مشتری.
14)دریچه : محل نصب دریچه کولر وایجاد (دریچه بخاری بصورت آپشن).

محصول بعدی :

پوشش داخلی کانکس

قيمت ها:

قیمت مصرف کننده تماس بگیرید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر